Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

terrarium - fotorelacje

Montaż świetlówki

- - - - -

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 HotSnow

HotSnow
  • Nowy terrarysta
  • Z nami od: 30 dni
  • Polska / Lubuskie / Nowa Sól

Napisany 17 maj 2018 - 21:57

Hej. Dużo osób poleciło mi świetlówki zamiast kompaktów w terrarium 110x50x50. Dla Agamy Brodatej lub Karłowatej (jeszcze nie podjąłem decyzji). I jako że jestem zielony w sprawie świetlówek dlatego mam zapytanie do was. Planuje zakupić jakąś repti glo świetlówke lub Świetlówka UVB T5 Desert 14% 39W 850mm HIGH OUTPUT DRAGON ARCADIA i dodatkowo Odbłyśnik do świetlówki 850mm T5 39W ARCADIA. Tu linki z pierwszego lepszego sklepu

http://www.terrasklep.pl/mobile.php?960,swietlowka-uvb-t5-desert-14-39w-850mm-high-output-dragon-arcadia   http://www.terrasklep.pl/mobile.php?954,odblysnik-do-swietlowki-850mm-t5-39w-arcadia

.....................czytają więcej tylko zalogowani terraryści. Proszę zaloguj się lub zarejestruj się jeśli nie posiadasz jeszcze konta.

Załączone pliki

• Załączony plik  1.jpg   39,4K   5 pobrań
  • Załączony plik  2.jpg   27,34K   5 pobrań
  • Załączony plik  3.png   490,89K   5 pobrań
  • Załączony plik  rept.jpg   6,42K   5 pobrań

Podobne tematy: Montaż świetlówki     x

#2 Vulpes90

Vulpes90

Pomocny w dziale Agama brodata, Budowa, osprzęt, Terraria dla jaszczurek i sprawy techniczne

• Moderator
  • Z nami od: 2717 dni
  • Polska / Opolskie / Kluczbork

Napisany 19 maj 2018 - 11:36

Do tego terrarium to raczej tylko agama karłowata, zwykła agama będzie miała za ciasno.