Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

zdrowie

Niepokojące zachowanie nowego malucha

- - - - -

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 Marcin_94

Marcin_94
  • Terrarysta
  • Z nami od: 257 dni
  • Polska / Zachodniopomorskie / Koszalin

Napisany 09 luty 2018 - 22:09

Witam. Jestem początkującym terrarystą. Do tej pory miałem tylko małą Smithi. Dzisiaj doszły zamówione maluchy A. Geniculata i L. Parahybana. O ile u Geni nie zobaczyłem nic niepokojącego (taki mały, że ciężko coś zobaczyć) to mam ogromnie złe przeczucia co do Lasiodory (chyba L2-L3 bo jest z 3 razy większa od Geni)

Do rzeczy: maluch dziwnie się rusza. Po rozpakowaniu był "powykrzywiany", bałem się, że nie przeżył podróży. Jednak po lekkim dmuchaniu  wyprostował się.....................czytają więcej tylko zalogowani terraryści. Proszę zaloguj się lub zarejestruj się jeśli nie posiadasz jeszcze konta.

Załączone pliki

Podobne tematy: Niepokojące zachowanie nowego malucha     x

#2 Wujek_Stanek

Wujek_Stanek
  • Terrarysta
  • Z nami od: 687 dni
  • Polska / Wielkopolskie / Kalisz

Napisany 09 luty 2018 - 22:59

Wszyscy chcecie te DS-y to jest ostatnio w terrarystyce popularne jak u ludzi depresja. Każdy ma Wiesz jakie sa warunki. Jest zimno, moze byc duzo powodow. Jedyne co mozesz zrobic to wilgotne reczniki pudelko i ciepelko. Albo dojdzie do siebie albo nie. Daj mu spokoj i licz, ze wszystko skonczy sie szczesliwe.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

#3 Marcin_94

Marcin_94
  • Terrarysta
  • Z nami od: 257 dni
  • Polska / Zachodniopomorskie / Koszalin

Napisany 10 luty 2018 - 21:10

Dzięki za odpowiedź @[member='Wujek_Stanek'] ale minęła już doba a pająk dalej siedzi w miejscu i tylko niekontrolowanie rusza powykrzywianymi kończynami. Nikt więcej nie jest w stanie mi podpowiedzieć?

#4 htsi W hodowli

htsi
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1585 dni