Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


początkujący jaszczurki

- - - - -  
Oświetlenie - Agama Brodata




  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Yasur

Yasur
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2143 dni
  • Poland / Kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 13 June 2018 - 10:42

Witam, jestem całkowicie nowy w terrarystyce jak i na tym forum, tak więc witam wszystkich bardzo serdecznie :)

Planuje sobie zakupić Agamę Brodatą, niedawno skończyłem......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


Edited by Yasur, 13 June 2018 - 11:01.





Similar Topics: Oświetlenie - Agama Brodata     x


#2 VisibleNoise

VisibleNoise

    Koordynator w działach początkujący

  • Koordynator działów
  • Z nami od: 3904 dni
  • Poland / Dolnośląskie / Wrocław
  • Płeć: Kobieta

Posted 13 June 2018 - 11:56

Grzewcza o takiej mocy, żeby na wyspie ciepła było około 39-40 stopni. UVB minimum 10% (najlepiej więcej), do takiego terrarium świetlówka, a najlepiej metahalogen.



#3 docfaq

docfaq
  • Koordynator działów
  • Z nami od: 2346 dni
  • Poland / Mazowieckie / Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 13 June 2018 - 12:53

UVB:

1. Najlepsza będzie świetlówka Arcadia T5 (wymaga statecznika) 12% lub 14% o długości 850mm albo 1150mm i do tego jeszcze odbłyśnik. W ten sposób......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


Edited by docfaq, 13 June 2018 - 14:04.






#4 Yasur

Yasur
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2143 dni
  • Poland / Kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 13 June 2018 - 13:12

Dzięki wielkie za tak obszerną odpowiedź, niestety link który podałeś nie działa.